terug naar actueel

Welke devices koopt SIVON in voor gezamenlijke aanbesteding devices?

  • 06 juli 2021

In onderstaande downloads vindt u een overzicht van welke devices we inkopen voor najaarsronde 2021 en vindt u per soort device een overzicht van de specificaties.

Garantie

Indien een device defect raakt of er een technisch probleem is kunt u contact opnemen met de leverancier die uw devices heeft geleverd. Met alle leveranciers hebben wij telkens dezelfde afspraak gemaakt, namelijk dat zij minimaal moeten zorgen voor:

  • Afhandeling van de standaard 1 jaar fabrieksgarantie, door middel van pick-up-return binnen 5 werkdagen op de schoollocatie.
  • In geval van Dead on arrival (DOA), direct na in gebruik name door schoolbestuur, neemt de leverancier de betreffende hardware retour en levert de leverancier binnen 24 uur (op werkdagen) een nieuw exemplaar van de bestelde hardware. Retour nemen en opnieuw leveren brengen geen kosten mee voor het schoolbestuur.
  • De leverancier heeft een storingsdienst beschikbaar voor opdrachtgever op werkdagen van 8.00 tot 17.30 uur. Deze storingsdienst lost storingen op die zich voordoen in de garantietermijn aan de door schoolbestuur geleverde hardware. Responsetijd: binnen 8 uur vanaf melding storing door het schoolbestuur. Time to fix: binnen 5 werkdagen vanaf melding storing door het schoolbestuur.

Daarnaast is het mogelijk om aanvullende afspraken over de garantie te maken met de leverancier.