naar volledige agenda
29 Jan 2020

Informatiebijeenkomst gezamenlijk aanbesteden leermiddelen vo

Utrecht 15.00 - 17.00 uur aanmelden

Begin 2020 starten we met de voorbereiding voor een gezamenlijke aanbesteding voor leermiddelen in het voortgezet onderwijs. Het doel: levering van leermiddelen bij de start van schooljaar 21/22. Om u te informeren over de voordelen van gezamenlijke inkoop, onze aanpak en planning organiseren we 2 (identieke) informatiebijeenkomsten.

Tijdens de bijeenkomsten gaan we ook in op de voorbereidingen die nodig zijn vanuit de deelnemende besturen. Daarom nodigen we u uit om met een of meer collega’s te komen, bijvoorbeeld uw inkoper en uw leermiddelen coördinator.

Waarom gezamenlijk aanbesteden?

Samen met andere schoolbesturen leermiddelen inkopen biedt u verschillende voordelen. Door de bundeling van massa en expertise verwachten we betere voorwaarden en meer invloed op de marktontwikkeling te realiseren. U krijgt meer gemak en zekerheid omdat we het proces van inkoop uit handen nemen.

Data

De bijeenkomsten vinden plaats op:

  1. woensdag 29 januari, 15.00 – 17.00 uur, Aidadreef 4 (zaal 6 en 7)
  2. dinsdag 11 februari, 10.00 – 12.00 uur, Seats2Meet Utrecht (‘001. Platform 1’)

Aanmelden

Meld u aan via het aanmeldformulier bovenaan deze pagina.

Meer informatie

Heeft u vragen over de gezamenlijke aanbesteding van leermiddelen? Neem dan contact op met SIVON via leermiddelen@sivon.nl.