Search
Generic filters
Exact matches only
Filter by Custom Post Type
naar volledige agenda
23 Mei 2019

Workshop ‘Inkopen van leermiddelen’

Zalen van Zeven, Boothstraat 7 in Utrecht 09.30 - 16.30 uur

Op 23 mei organiseren wij voor SIVON-leden een workshop ‘Inkopen van leermiddelen’ in het voortgezet onderwijs. Kennisuitwisseling tussen schoolbesturen op het gebied van het inkopen van leermiddelen: dat is 1 van de doelen van SIVON. Van elkaar leren, samenwerking en kennisdeling op dit gebied zorgen ervoor dat we samen de markt beter kunnen benaderen. SIVON heeft, ondersteund door Kennisnet, een aantal best practices voor het inkopen van leermiddelen ontwikkeld. Tijdens deze workshop willen wij hiermee met u aan de slag.

Inhoud
  1. Bespreken van de best practices op het gebied van het inkopen van leermiddelen;
  2. Het vertalen van eigen casussen en inkoopstrategieƫn, bijvoorbeeld via een raamovereenkomst (one-stop-shop);
  3. Het uitvragen van productcategorieƫn, bijvoorbeeld het LIFO-model.
Tijdstip en locatie

23 mei 2019
Lunch: 12.30 – 13.30 uur
Workshop: 13.30 – 16.30 uur
Locatie: Zalen van Zeven, Boothstraat 7 in Utrecht

Aanmelden

Meld u aan voor de workshop

Nog geen lid van SIVON?

Wilt u deelnemen, maar bent u nog geen lid van SIVON? Word lid van SIVON.