terug naar agenda

Informatiebijeenkomst gezamenlijk aanbesteden devices po en vo – 7 december

  • Online via Microsoft Teams
  • 15:00 - 16:30 uur

Elk jaar kopen schoolbesturen grote aantallen devices in voor leerlingen, docenten en ondersteunend personeel. Dit is een omvangrijke klus die veel tijd en aandacht vraagt. Daarom heeft SIVON de dienst: gezamenlijk devices aanbesteden.

In het voorjaar van 2022 starten we met de gezamenlijke aanbesteding van devices voor de levering van de devices in de zomer van 2022. Bent u geïnteresseerd in deelname aan deze aanbesteding dan informeren wij u graag hierover tijdens deze informatiebijeenkomst. U krijgt informatie over de aanbesteding, onze aanpak en planning en u heeft de gelegenheid om vragen te stellen.

Voor wie?

Deze bijeenkomst is voor bestuurders, schoolleiders, inkopers en ict-coördinatoren binnen uw schoolbestuur. 

Aanmelden

Meld u aan via onderstaand aanmeldformulier.

Aanmelden informatiebijeenkomst gezamenlijk aanbesteden devices 7 december 2021