terug naar agenda

Informatiebijeenkomst gezamenlijk aanbesteden leermiddelen po januari

  • Online via Microsoft Teams
  • 13:00 - 15:00 uur

Begin 2021 starten we met de voorbereidingen op een gezamenlijke aanbesteding van leermiddelen voor het primair onderwijs. Het doel: levering van leermiddelen bij de start van schooljaar ‘22 – ’23. Om u te informeren over de voordelen van gezamenlijke inkoop, onze aanpak en planning organiseren we deze informatiebijeenkomst.

Tijdens de bijeenkomst gaan we ook in op de voorbereidingen die nodig zijn vanuit de deelnemende besturen. Daarom nodigen we u uit om met een of meer collega’s te komen, bijvoorbeeld uw inkoper en uw leermiddelencoördinator.

Waarom gezamenlijk aanbesteden?

Samen met andere schoolbesturen leermiddelen inkopen biedt u verschillende voordelen. Door de bundeling van massa en expertise verwachten we betere voorwaarden, prijstransparantie en meer invloed op de marktontwikkeling te realiseren. U krijgt meer gemak en zekerheid omdat we het proces van aanbesteding uit handen nemen.

Meer weten over de voordelen van gezamenlijk aanbesteden? Lees dan meer over deze dienst op de pagina Gezamenlijk leermiddelen aanbesteden.

Datum

De informatiebijeenkomst vindt online plaats op:

  • dinsdag 19 januari van 13:00 – 15:00 uur.

Aanmelden

Meld u aan via onderstaand aanmeldformulier.

Aanmelden informatiebijeenkomst gezamenlijk aanbesteden leermiddelen po januari