terug naar agenda

Webinar: gezamenlijke aanbesteding leermiddelen vo – 14/12

  • Online
  • 13:00 - 13:45 uur

De voorbereidingen voor de gezamenlijke aanbesteding leermiddelen (voor schooljaar 23-24 en verder) in het voortgezet onderwijs zijn weer gestart. Maar hoe werkt een gezamenlijke aanbesteding precies, wat doet SIVON en waarom zou u meedoen aan een gezamenlijke aanbesteding? Tijdens dit webinar proberen wij antwoord te geven op alle vragen die u wellicht heeft rondom het gezamenlijk aanbesteden van leermiddelen.

Het webinar is vooraf opgenomen maar leden van het leermiddelenteam van SIVON zijn live via de chat aanwezig om al uw aanvullende vragen te beantwoorden. Nadat u zich heeft aangemeld, ontvangt u een link voor het webinar. Het webinar is later ook on demand terug te zien. Ook dan kunt u uw vragen in de chat stellen. Deze zullen dan op een later moment per e-mail beantwoord worden.

Resultaat

Na het volgen van dit webinar weet u onder andere:

  • wat een gezamenlijke leermiddelenaanbesteding inhoudt
  • wat de voordelen zijn van gezamenlijk inkopen met SIVON
  • uit welke onderdelen de gezamenlijke aanbesteding zoal bestaat
  • welke rol uw schoolbestuur speelt en wat SIVON voor u doet
  • hoe u zich kunt aanmelden voor deelname aan de aanbesteding

Voor wie

Dit webinar is interessant voor managers bedrijfsvoering, inkopers, leermiddelen, coördinatoren en andere medewerkers die zich bezighoudt met het inkopen van leermiddelen in het voortgezet onderwijs.

Aanmelden

Wilt u graag dit webinar volgen op genoemd moment en van de gelegenheid gebruik maken om direct live uw vragen via de chat beantwoord te krijgen? Meldt u zich dan aan via het dit formulier.

Aanmeldformulier webinar gezamenlijke aanbesteding leermiddelen vo