Kosten en voorwaarden

De lidmaatschapskosten zijn afhankelijk van het leerlingaantal op uw school. Naast lidmaatschapskosten, zijn er ook tarieven voor inkoop van aanvullende diensten.

Wat zijn de kosten om lid te worden?

De lidmaatschapskosten zijn gebaseerd op het leerlingaantal op uw school of scholen. Zodra u lid bent, kunt u de SIVON-diensten uit het basispakket afnemen.

Omvang school/scholen en de lidmaatschapskosten per jaar:

  1. 2.000 leerlingen of meer: € 2.250,-
  2. 1.000 tot en met 1.999 leerlingen: € 1.500,-
  3. 500 tot en met 999 leerlingen: € 750,-
  4. minder dan 500 leerlingen: € 250,-

Wat zijn de overige tarieven?

Als u een aanvullende dienst afneemt, betaalt u een inkooptoeslag. Dit is omdat wij het aanbestedingsproces voor u doorlopen. Daardoor profiteert u van gereduceerde tarieven.

Inkooptoeslag

De inkooptoeslag wordt  vooraf bepaald en verschilt per aanbesteding: een complexe aanbesteding brengt meer kosten met zich mee dan een eenvoudige aanbesteding. Door de kosten van tevoren te bepalen, weet u vooraf precies waar u aan toe bent. De aanbestedingsadviesraad kan u helpen bij aanbestedingstrajecten.

Als u aansluit of het product afneemt nadat de aanbesteding is gedaan, betaalt u ook de inkooptoeslag.

Kosten van de aanvullende diensten

Aanvullende diensten vallen buiten het SIVON-lidmaatschap. Voor deze diensten  brengen wij extra kosten in rekening. Deze kosten  staan los van het lidmaatschapsgeld. De tarieven verschillen per dienst.

Lidmaatschap opzeggen

Als u uw lidmaatschap wilt opzeggen, stuurt u een e-mail naar info@sivon.nl. De opzegtermijn voor leden is 1 jaar. De opzegtermijn door SIVON is 6 maanden.

Hoe word ik lid?

Lid worden van SIVON is eenvoudig en voordelig.

lees hoe u lid wordt

Onze diensten

Kies uit de verschillende diensten uit  het basispakket. Dit zijn diensten op het gebied van leren en professionaliseren, advies en benchmarking.

bekijk de diensten