terug naar veelgestelde vragen

Waar en wanneer worden de devices geleverd?

Besturen die bericht hebben ontvangen dat hun aanvraag is geaccepteerd, worden door de leverancier(s) gebeld om een afspraak te maken voor de levering van de devices.

Leveringstermijn

Voor de levering van devices gelden verschillende termijnen. Dit komt doordat aanvragen, toekennen, aanbesteden, bestellen en leveren in verschillende rondes plaatsvinden. In onderstaande tabel kunt u de verwachte levertermijnen aflezen, zoals wij die hebben doorgekregen van leveranciers. De daadwerkelijke levertermijn kan daarvan afwijken. 

De leverancier neemt zelf contact met u op om een afspraak te maken over de levering. Wij vragen u daarop te wachten. 

Aanvraag ingediendToekenning ontvangeniPadsChromebooksWindows-laptops*
1 – 15 december 2020December 2020 of 13 januari 2021Begin februariMedio februariEind februari
1 – 15 december 202021 januari 2021Begin februariMedio februariBegin maart
22 december 2020 – 15 januari 202121 januari 2021Begin februari – begin maartBegin februari – begin maartMedio februari – eind maart
22 december 2020 – 15 januari 20213 februari 2021Begin maart – eind maartMedio februari – eind maartMedio februari – eind maart
21 – 29 januari 20213 februari 2021Begin maart – eind maartMedio februari – eind maartMedio februari – eind maart
*Eerder informeerden wij besturen over de leveringsproblemen van Windows-laptops. Deze problemen zijn inmiddels opgelost; alle toegekende devices kunnen wij op basis van huidige afspraken met leveranciers laten leveren.

Veelgestelde vragen